שילוח בינלאומי

שילוח בינלאומי הינו מורכב יותר מהובלה פנים ארצית של מוצרים, במיוחד כאשר מדובר במדינתינו הקטנטונת, המרוחקת באופן יחסי מארצות צפון ודרום אירופה, למשל. לארצות היעד השונות יש תקנות, דרישות וחוקים שונים הייחודיים לכל ארץ, התלויים באופי המוצרים הספציפיים אותם אתם מובילים, ובערכם של אותם מוצרים. בנוסף, יש להקדיש תשומת לב לעמידותו של המוצר אותו אתם מובילים, ולהוביל אותו בצורה שתשמור על איכותו וערכו. שילוח בינלאומי עלול להראות מסובך, אך בעזרתנו- התהליך יוכל להפוך לפשוט ונוח לביצוע.

מהו שירות שילוח בינלאומי?

כאשר עורכים שילוח בינלאומי לסחורות או לפריטים אישיים (כגון תכולת בית, רכבים או מוצרי חשמל), יש לקחת בחשבון כמה נקודות חשובות: האריזה הראשונית (בקרטונים, קופסאות, ניירות עטיפה, קרח יבש, ארגזי פלסטיק וכו'), המיכלים המובילים (גודל המיכל, החומר ממנו עשוי המיכל, מיכל סגור או פתוח וכו') וסוג ההובלה- ימית או אווירית. בנוסף, יש לערוך תיאום בין הרשויות בישראל והרשויות בנקודת היעד- כדי לוודא שהמוצרים עומדים בתקן של מדינת היעד, שמותר לייצא ולייבא אותם, שהמיסים והמכסים הדרושים משולמים עליהם וכדומה. חברת שילוח בינלאומי היא חברה אשר יש לה את הכלים והניסיון הדרושים על מנת לערוך את כל אותם תיאומים, ולהוביל את המוצרים בצורה הבטוחה ביותר. בנוסף, חברת שילוח בינלאומי כשלנו יכולה לעזור לכם למלא את הטפסים הדרושים (הן בישראל והן במדינת היעד).

אילו מסמכים דרושים עבור שילוח בינלאומי?

לכל ארץ יש תקנות וחוקים משלה לגבי יבוא ויצוא (גם כאשר מדובר בפריטים אישיים ולא בסחורות), אך ישנם שני מסמכים קבועים וסטנדרטיים אשר תידרשו למלא כמעט בכל מקרה של שילוח בינלאומי של סחורות. המסמכים הללו הם:

  • חשבונית מסחרית: תיאור מפורט, שורה אחר שורה, של כל פריט בהובלה, לצד ערכו הכספי של הפריט, והערך הכספי הכולל של כל הפריטים. מדינות מסויימות דורשות שימוש בחשבוניות הייחודיות שלהן.
  • תעודת מקור: טופס זה מצהיר מהו מקורם של כל הפריטים אשר נמצאים במשלוח או בהובלה. תעודת המקור חשובה במיוחד עבור תהליך השחרור מנקודת המכס בארץ היעד, משום שבכל נקודת יעד יהיו חוקים שונים המבוססים על מקורם של הפריטים. לעיתים, תעודת המקור של הפריטים שלכם תצטרך לקבל את אישורה של סמכות מורשית מסויימת, בישראל או במדינה בה נרכשו הפריטים.

אלו הם המסמכים הבסיסיים, וייתכן שתצטרכו למלא טפסים נוספים, בהתאם לסוג השילוח וארץ היעד. אנו נשמח לסייע לכם בהבנת המסמכים הדרושים ובהכנתם.

כיצד מתבצע התהליך?

לאחר שתארזו את המוצרים שלכם בצורה המתאימה, תבחרו את סוג השילוח המתאים (אווירי או ימי) ותמלאו את המסמכים הדרושים, תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות: הטענת המטען על המטוס או האניה באופן מיידי, הישר מביתכם או ממפעלי החברה שלכם, או- אחסון המוצרים או הפריטים אצלינו, במקרה הצורך, עד לשילוחם במועד הרצוי.

כאשר המטען שלכם יגיע ליעדו, הוא ייבדק על ידי רשויות המכס של אותה ארץ, ואנו נכין עבורכם באותה נקודה את הטפסים הדרושים ונדאג לתשלום המכס, אותו תעבירו לנו מראש. לאחר מכן, נאחסן עבורכם את המוצרים במידת הצורך עד לאיסופם מהנמל, או שנעביר אותם עבורכם עד לנקודת היעד הסופית.

במהלך שילוח בינלאומי בחרתנו תוכלו לבדוק איתנו בכל עת מה מצבו של המשלוח שלכם- היכן הוא נמצא ובתוך כמה זמן יגיע לנקודה הסופית.

שירותנו כוללים:

  • הערכת מחיר במקום – ללא תשלום וללא התחייבות
  • משלוח חינם של חומרי אריזה
  • אריזה מקצועית בבית הלקוח (ממטען בודד למכולה שלמה)
  • תיעוד וביטוח
  • הובלה יבשתית ושילוח בים או באוויר
  • הכנת טופסי המכס ועמילות מכס בתחנת היעד
  • איסוף מנמל ההגעה ופריקה בנקודת היעד הסופית
  • אחסון בהתאם לצורך

אנו מזמינים גם אתכם להיות חלק מקהל לקוחותינו. התקשרו עכשיו: 1800-221406 או 03-9232511  או מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם!